Έμβλημα Κυπριακής Δημοκρατίας
Μεταρρύθμιση Δημόσιας Υπηρεσίας

Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση


Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (ΚΤΕ)


Σε συνεργασία με το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού η δημιουργία ΚΤΕ, το οποίο θα αποτελεί το κεντρικό σημείο επικοινωνίας του πολίτη με τις κρατικές υπηρεσίες και με την ολοκλήρωση του θα παρέχει πρωτογενή πληροφόρηση (γενική πληροφόρηση και εξασφάλιση εντύπων), καθώς και δευτερογενή πληροφόρηση (ενημέρωση για την πρόοδο αιτημάτων και υποβολή αιτημάτων για συναλλαγές πολιτών/επιχειρήσεων με τις αρμόδιες αρχές). Στόχος είναι ο κάθε πολίτης να έχει έγκυρη πληροφόρηση αναφορικά με τις διαδικασίες που ισχύουν για την παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών που αφορούν όλη τη δημόσια υπηρεσία. Ταυτόχρονα, στόχος είναι ο πολίτης να διευκολυνθεί στις συναλλαγές με το δημόσιο, με όσο το δυνατό λιγότερες μετακινήσεις με την χρήση των δυνατοτήτων που παρέχονται από τις τεχνολογίες των πληροφοριών και επικοινωνιών.

Το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης υλοποιείται σε δύο φάσεις:

Φάση 1: Από τις 2/03/2015, το ΚΤΕ λειτουργεί από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ). Οι πολίτες/ επιχειρήσεις μπορούν να καλούν τον αριθμό 1434 παγκύπρια για να έχουν τις εξής υπηρεσίες:
(i) Πληροφόρηση για τις διαδικασίες των 97 υπηρεσιών που παρέχονται ήδη από τα ΚΕΠ.
(ii) Υποβολή αιτημάτων/αιτήσεων τηλεφωνικώς για 18 υπηρεσίες από τις 97 υπηρεσίες των ΚΕΠ (βλ. έγγραφο πιο κάτω).
(iii) Πληροφόρηση για την πρόοδο των αιτημάτων, για αριθμό υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ.

Φάση II: Αφορά τη λειτουργία μόνιμης ολοκληρωμένης λύσης ΚΤΕ, το οποίο θα λειτουργεί από εξωτερικό συνεργάτη (outsource), χρησιμοποιώντας τον κεντρικό αριθμό 1434. Το ολοκληρωμένο ΚΤΕ θα αποτελεί κέντρο επικοινωνίας και όχι μόνο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο θα δέχεται αιτήματα από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, SMS, email) και θα παρέχει τις εξής υπηρεσίες:
(i) Πληροφόρηση για τις διαδικασίες για όλες τις υπηρεσίες που παρέχει η Κυβέρνηση στους πολίτες και επιχειρήσεις.
(ii) Πληροφόρηση για την πρόοδο των αιτημάτων, εφόσον επιβεβαιωθεί η ταυτότητα από το λειτουργό του ΚΤΕ.
(iii) Πληροφόρηση για τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των κυβερνητικών οργανισμών (π.χ. τηλέφωνα, ταχυδρομικές διευθύνσεις, URLs κλπ).
(iv) Τηλεφωνικές πληροφορίες/ ανακοινώσεις




No documents found






Δημόσια Διαβούλευση για το Επιχειρηματικό Οικοσύστημα

Πληροφόρηση για τις διαδικασίες και υπηρεσίες του Δημοσίου

better Regulation

Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας

Οριζόντια Θέματα Μεταρρύθμισης της Δημόσιας Υπηρεσίας

Κυβερνητική Διαδικτυακή Δίοδος Ασφαλείας Αριάδνη

Διαδικτυακή Πύλη της Κυπριακής Δημοκρατίας

Η άποψη σας μετρά

Ενημέρωσέ με